Bli medlem

Sikkerhet

Vi deler området på Bestemorenga med mange andre aktører. Til venstre for OB-linje på hull to, og til høyre for OB-linjen på hull 12 er det skytebanefelt og sikkerhetsområde i forbindelse med skytebanen. Vi ber om at spillere ikke går i dette området av sikkerhetsmessige årsaker. 

Ellers oppfordrer vi alle til å ta med søppel når de ferdes på banen :) 

Bruk og kotyme

Enga frisbeegolfbane er etablert på et område som eies av andre aktører. Bodø Frisbeeklubb drifter å vedlikeholder banen ved å fjerne hindringer, gressklipping, skilting, med mer. 

Vi oppfordrer alle som bruker banen til å ta med seg søppel. Vi er en liten gjeng som jobber på dugnad, og når vi må fjerne søppel som slenges igjen, blir det mindre tid til øvrig vedlikehold. 

Arrangementer

I år registreres ukesgolf i UDisc

Hver onsdag er det shotgun-start. Da møtes vi på parkeringsplassen før oppstart og deler i grupper før vi går til forskjellige hull/kurver.  
Registrering åpner 3 dager før start. 

Hver søndag er det flexstart. Da melder man seg på til bestemte utkasttider/teetid. 

Nyheter

Siden har nå fått seg en etterlengtet oppdatering. 

Enge Discgolfpark har nå fått ferdigbygd Teepads på normal layout. Vi jobber med å få på plass korte /alternative utkastfelt samt få markert opp ob-linjer og dropzones. 

Nye skilt bestilles straks og vil dukke opp ganske snart på banen :)

Sosiale medier

Vår letteste lavterskel kommunikasjonsplattform er facebook, besøk vår side for siste nytt. 

Støtt oss på VIPPS